معاون مسكن و شهرسازی تهران:

۵۰۰۰ واحد مشاور املاک پلمب شد

۵۰۰۰ واحد مشاور املاک پلمب شد به گزارش زمین دار شو، معاون مسکن و شهرسازی تهران اظهار داشت: 5 هزار واحد مشاور املاک غیر قانونی در تهران پلمب شد و متخلفان 900 میلیارد تومان جرایم تعزیراتی پرداخت کردند.



به گزارش زمین دار شو به نقل از مهر عبدالرضا غفوری معاون مسکن و شهرسازی تهران در گفت و گو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: طی بازرسی های به عمل آمده توسط کارگروه شناسایی واحدهای مشاور املاک، قریب بر ۲۸ هزار واحد فعال شناسایی شد که از این تعداد ۵ هزار واحد متخلف از چرخه فعالیت خارج شدند.
وی اضافه کرد: کارگروه شناسایی مشاوران املاک متشکل از وزارت راه و شهر سازی، نماینده دادستان و تعزیرات حکومتی است که تا حالا بیش از ۱۳ هزار بازدید از واحدهای مذکور انجام داده اند.
عبدالرضا غفوری معاون مسکن و شهرسازی تهران با اشاره برنامه ریزی وزارت راه و شهر سازی برای صدور ۲۴۵ هزار پروانه ساختمانی در استان تهران اظهار داشت: تا حالا بیش از ۸۵ هزار واحد پروژه کاری آغاز به فعالیت کردند و ۴۴ هزار پروانه نیز برای محلات بافت فرسوده صادر گردیده است.
وی اشاره کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده برای کنترل قیمت مسکن و تامین نیازهای استان تهران مقرر شده است که از سال ۱۴۰۰ به مدت ۴ سال ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران تولید و ترمیم شود.
وی افزود: مطابق با مصوبه متفکرانه شورای عالی شهر سازی و معماری بمنظور جلوگیری از احتکار زمین کلیه پروانه های ساختمان سازی که تغییر کاربری داده اند، در صورت عدم ساخت و ساز در مدت زمان تعیینی باطل خواهد شد و تغییر کاربری نیز به حالت اولیه بازخواهد گشت.


منبع:

1402/09/20
14:32:51
0.0 / 5
258
تگهای خبر: پروانه ساختمانی , تولید , راه , ساخت و ساز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک