معاون توانبخشی بهزیستی استان:

۲۰۰۰ معلول آذربایجان غربی دنبال كار می گردند

۲۰۰۰ معلول آذربایجان غربی دنبال كار می گردند زمین دار شو: معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی اظهار داشت: بیشتر از ۲۰۰۰ نفر از معلولان استان با درجات مختلف معلولیت به دنبال شغل هستند.


ایرج عبدالله پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اضافه كرد: بیشتر از ۵۰۰۰ كودك معلول زیر ۱۳ سال در استان شناسایی و تحت حمایت های بهزیستی استان قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینكه مراكز نگهداری معلولین استان به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند، تصریح كرد: ۹ مركز نگهداری معلولین در استان فعال است كه ۸ مركز برای نگهداری معلولین ذهنی و یك مركز برای معلولین جسمی _حركتی است.
معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی اظهار نمود: عوامل متعددی از قبیل ژنتیك، بیماری و حوادث همچون عوامل به وجودآمدن معلولیت و عقب ماندگی ذهنی در افراد است.
عبدالله پور افزود: خدمات مراقبتی، حمایتی، مستمری و توانبخشی، ترویج فرهنگ روحیه كار و تلاش، افزایش عزت نفس، استقلال فردی و تولید امنیت روانی برای معلولین با برگزاری دوره های مهارت زندگی و كارآفرینی همچون خدمات عرضه شده از جانب سازمان بهزیستی برای معلولین استان است.
وی به نامناسب بودن معابر و فضای شهری جهت استفاده معلولین اشاره نمود و اظهار داشت: دسترسی نداشتن به اماكن و امكانات عمومی، مناسب نبودن پیاده روها، فضاهای شهری و حمل و نقل عمومی برای سهولت در تردد معلولین از مهمترین دغدغه های این قشر جامعه است.



1397/07/23
15:29:36
5.0 / 5
4507
تگهای خبر: حمل و نقل , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک