مدیركل گمرك خرمشهر:

2400 وسیله نقلیه از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كردند

2400 وسیله نقلیه از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كردند به گزارش زمین دار شو مدیركل گمرك خرمشهر اظهار داشت: تابحال ۶۵۵ دستگاه اتوبوس، یك هزار و ۳۸۲ تریلر، كامیون و كامیونت حامل اقلام مواكب و ۴۰۶ خودروی سواری شخصی از مرز شلمچه به سمت عراق عبور كرده اند.



به گزارش زمین دار شو به نقل از ستاد نظارت گمركات خوزستان، علی سلیمانی اظهار نمود: اتوبوس هایی كه از مرز شلمچه عبور كرده اند به منظور جابجایی زائرین بوده كه از اول ماه صفر تابحال این تردد ها صورت گرفته است.
وی اضافه كرد: همینطور به منظور كنترل ترافیك و سهولت در تردد زائرین از ۱۵ مهرماه تردد خودرو های شخصی ممنوع اعلام شده است.
مدیركل گمرك خرمشهر بیان كرد: از آغاز حركت عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جهت شركت در راهپیمایی جهانی اربعین همكاران ما در گمرك شلمچه به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زائرین حسینی حضور داشته و به صورت شبانه روزی برای خروج اقلام مورد نیاز مواكب مستقر در عراق تمام تشریفات گمركی را از قبیل خروج موقت و صادرات انجام داده اند.
وی عنوان كرد: همینطور در بخش تردد زائرین حسینی شامل ورود و خروج آنها هم همكاران گمركی مستقر در شلمچه در قسمت های مختلف نسبت به انجام وظایف مربوطه به خوبی اقدام نموده اند.
سلیمانی خاطرنشان كرد: به محض اطلاع و تصمیم ستاد اربعین حسینی در خصوص كمبود خودرو های عمومی برای انتقال زائرین در مرز شلمچه به سمت عراق، این اداره با هماهنگی طرف عراقی به صورت شبانه روزی در كمترین زمان ممكن نسبت به خروج خودرو های موردنیاز كه از سوی عتبات عالیات و ستاد اربعین معرفی می شدند، تشریفات گمركی را انجام و سبب تسهیل تردد هموطنان در كشور عراق شده است.
وی در انتها اظهار داشت: این گمرك آمادگی دارد كه به صورت شبانه روزی تا بازگشت آخرین زائر حسینی خدمات رسانی لازم را داشته باشد.

1398/07/22
13:00:31
5.0 / 5
4352
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , راه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک