مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خوزستان:

جابه جایی كالا از مبادی خوزستان افزایش 3 درصدی دارد

جابه جایی كالا از مبادی خوزستان افزایش 3 درصدی دارد مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش سه درصدی جابه جایی كالا از مبادی این استان در ۶ ماه نخست سالجاری اطلاع داد.



غلام عباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: از آغاز سالجاری تابحال بیشتر از ۲۱ میلیون و ۳۹۲ هزار تن کالا از مبادی استان جابه جا شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی را نشان داده است.
وی اضافه کرد: با عنایت به اهمیت جابه جایی کالاهای اساسی در کشور، در ۶ ماهه نخست سالجاری جابه جایی بیشتر از ۶ میلیون و ۵۷۴ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: به رغم شرایط حاکم بر کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شاهد حضور مؤثر رانندگان حمل و نقل کالا در بندر امام خمینی (ره) بودیم تا کالاهای اساسی به سایر نقاط کشور جابه جا شوند.
بهرامی نیا در انتها اظهار داشت: عمده کالاهای اساسی جابه جا شده از بندر امام خمینی (ره) گندم، جو، ذرت، دانه های روغنی، نهاده های کشاورزی و دامی است که حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توانست با تلاش رانندگان عملکرد مؤثری را در جابه جایی این کالاها داشته باشد.


منبع:

1399/07/12
13:56:17
5.0 / 5
1201
تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک