مدیر مركز مدیریت راه ها اعلام كرد

افزایش تردد در جاده های كشور بعلاوه جزئیات

افزایش تردد در جاده های كشور بعلاوه جزئیات به گزارش زمین دار شو مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود: در 24 ساعت گذشته بیش از 911 تردد بین استانی در كشور با انواع وسیله نقلیه صورت گرفته است كه نسبت به روز پیش از آن سه درصد افزایش یافته كه عمده دلیل آن به قرار گرفتن در ایام پایانی هفته برمی گردد اما مردم باید در خانه هایشان بمانند.


علی اكبر آشوری در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف در كل كشور ۹۱۱ هزار و ۷۸۵ تردد در ۲۴ ساعت روز گذشته بوده است كه نسبت به روز پیش از آن سه درصد افزایش یافته اما نسبت همین روز در سال قبل ۴۴ درصد كاهش را نشان میدهد.
وی ادامه داد: همیشه در ایام پایانی هفته یعنی چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ترددهای بین استانی با افزایش نسبی مواجه می شود اما مردم باید سفارش ها را جدی بگیرند و اهتمام كنند به غیر از ترددهای ضروری، عبور و مرور خودرا به حداقل برسانند تا با اجرای مناسب طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیر انتقال ویروس كرونا قطع شود.
مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: البته اگر وسایل نقلیه سواری را بخواهیم محاسبه نماییم با كاهش حدود ۸۰ درصدی روبه رو شده است و افزایش ها عموما مربوط به وسایل نقلیه عمومی و باری است چونكه محدودیتی برای ناوگان باری ایجاد نشده و كالاهای مورد نیاز مردم باید به دست شان برسد.
آشوری همین طور درباره مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف به استان تهران و از پایتخت در ۲۰ فروردین ماه امسال اظهار داشت: ترددهای استان تهران در روز گذشته ۲۶۹ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه بوده است كه نسبت به روز پیش از آن ۶ درصد افزایش یافته اما در مقایسه با همین روز در سال قبل ۴۷ درصد كاهش را نشان میدهد.
وی اظهار داشت: دو استان مازندران و گیلان نیز به ترتیب با ثبت بیش از ۳۷ هزار تردد و بیش از ۲۸ هزار تردد ۷ و ۱۸ درصد رشد را در مجموع ورود و خروج شان تجربه كردند كه البته در قیاس با ۲۰ فروردین ماه سال قبل میزان ترددهایشان به ترتیب ۶۰ و ۵۸ درصد كاهش داشت. البته دیگر استان های قم، اصفهان، مركزی و خراسان رضوی مجموع ترددهایشان با كاهش دو درصد، سه درصد، یك درصد و ۱۷ درصد نسبت به ۱۹ فروردین ماه امسال روبرو بوده اند و در قیاس با سال قبل نیز میزان ترددهایشان كاهش بوده است.
مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان كرد: از ۸ فروردین ماه امسال تا ۲۰ فروردین ماه یعنی در فاصله زمانی ۱۲ روزه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ترددهای بین استانی كل كشور ۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۱۹۲ وسیله نقلیه بوده است كه نسبت به یك سال قبل ۶۵ درصد و نسبت به دو سال قبل ۶۷ درصد كاهش را نشان میدهد و همه استان های مورد مقایسه مذكور نیز ترددهایشان نسبت به یك و دو سال قبل روند كاهشی را نشان میدهد.




منبع:

1399/01/21
23:39:01
5.0 / 5
2863
تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک