۷۰۰۰ اتوبوس و ۲۰۰۰ پرواز، در خدمت زوار اربعین

۷۰۰۰ اتوبوس و ۲۰۰۰ پرواز، در خدمت زوار اربعین زمین دار شو: بگفته وزیر راه و شهرسازی، در ناوگان اتوبوسرانی داخلی حدود 7000 اتوبوس، در عرصه هوایی حدود 2000 پرواز و در عرصه ریلی حدود 600 هزار بلیت رفت و برگشت برای خدمت رسانی به زوار اربعین تدارک دیده شده است.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، بازه زمانی اربعین امسال، از ۲۷ مردادماه تا ۲۰ شهریور در نظر گرفته شده است. در این بازه زمانی از شقوق مختلف حمل ونقلی شامل جاده ای، ریلی و هوایی برای جابه جایی مسافران استفاده می شود.
مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- بتازگی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به زوار اربعین، گفت: اعزام مسافران اربعین از دو هفته آتی شروع می شود. با وجود آنکه عملیات انتقال مسافران و زوار مصادف با فصل گرم سال است با اینحال هم سطوح کیفیت خدمات و هم کمیت سفرهای اربعین رشد چشمگیری داشته است.
وی تجهیز مناسب چهار پایانه اصلی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی را از خاصیت های سفرهای اربعین امسال عنوان نمود و اظهار داشت: زیرساخت های خوبی در چهار پایانه مرزی اربعین نسبت به سال قبل تدارک دیده شده است که قسمتی از آنها شامل نوسازی تجهیزات، تعبیه وسایل سرمایشی و آماده سازی پارکینگ هاست. در پایانه برکت مهران یکی از بزرگترین پارکینگ های خودروی عمومی آسفالت انجام شده و از جهت وسعت نیز افزایش چشمگیری یافته است.
بگفته وزیر راه و شهرسازی، در ناوگان اتوبوسرانی داخلی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس در خدمت اعزام زوار برنامه ریزی شده است. در عرصه هوایی حدود ۲۰۰۰ پرواز در فاصله ۲۵ روز تدارک دیده شده که قابلیت افزایش دارد. در عرصه ریلی حدود ۶۰۰ هزار بلیت رفت و برگشت امکان سنجی شده است که زوار را به مقصد خرمشهر، اهواز، آبادان منتقل می کند. همین طور یک ریل باس از خرمشهر بصورت رایگان تا مرز شلمچه برای زوار در نظر گرفته شده است.




منبع:

1402/05/20
02:44:55
0.0 / 5
243
تگهای خبر: پاركینگ , پرواز , جاده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک