عرضه اعتباری ۸۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ از طرف پتروشیمی ها

عرضه اعتباری ۸۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ از طرف پتروشیمی ها به گزارش زمین دار شو، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی جهاد اقتصادی و مؤثرترین راه جهش تولید است.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، مرتضی شاهمیرزایی امروز در اولین همایش ملی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی با اشاره به چالش کمبود نقدینگی در گردش صنایع پایین دستی اظهار داشت: حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان عرضه اعتباری در سال ۱۴۰۲ از طرف پتروشیمی ها محقق شد و بر اساس اعلام صنایع پایین دست، این اقدام در کسب وکار صنایع تکمیلی انقلابی ایجاد کرد.
وی با اعلان اینکه ارسال هیچ کمبودی در عرضه محصولات پتروشیمی وجود نداشت، اظهار داشت: صنایع تکمیلی در بعضی ماه ها توان جذب مقدار محصول عرضه شده را نداشتند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلان اینکه در دو ماه نخست امسال، ۱۴ هزار میلیارد تومان محصول پتروشیمی در بازار سرمایه ارائه شد، اظهار داشت: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی جهاد اقتصادی می باشد، با تامین پایدار مواد اولیه موردنیاز واحدهای تکمیلی، جهش تولید در کشور به مفهوم واقعی محقق می شود و عرضه اعتباری محصولات، مؤثرترین راه جهش تولید است.
شاهمیرزایی با اعلان اینکه سرمایه گذاری های انجام شده در کشور باید تکمیل و مولد شوند؛ بهمین منظور، شرکت ملی صنایع پتروشیمی بطور جهادی در راه تکمیل طرح های پتروشیمی وارد عمل شده است، اشاره کرد: سال ۱۴۰۳، سال ماندگاری در صنعت پتروشیمی خواهد بود، ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید و ظرفیت نصب شده این صنعت از ۱۰۲ میلیون تن عبور خواهدنمود.
وی با اشاره به اهمیت تامین پایدار خوراک مجتمع های پتروشیمی برای ثبت افزایش تولید محصولات پتروشیمی اظهار داشت: همسو با بومی سازی کالا و تجهیزات و کاتالیست ها، بیش از ۸۰ طرح زیست محیطی نیز در این صنعت تعریف شده است.
وی با اشاره به این که بومی سازی همه کاتالیست های صنعت پتروشیمی تا پایان دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۴ اعلام شده بود، تاکید کرد: این مهم بدون شک در سال ۱۴۰۴ محقق می شود و توقع دارم شرکت های پتروشیمی در تجاری سازی این کاتالیست ها مشارکت کنند.
بگفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت های پتروشیمی برای تحقق جهش تولید، کالا و تجهیزات مورد نیاز را به سازندگان داخلی سفارش دهند.



1403/03/21
13:43:53
0.0 / 5
150
تگهای خبر: بهره برداری , تولید , راه , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک