تجمع خلبانان هما امروز در محوطه شركت ایران ایر

تجمع خلبانان هما امروز در محوطه شركت ایران ایر زمین دار شو: تعدادی از خلبانان هما امروز در محوطه این شركت در اعتراض به شرایط كاری، حقوق و دستمزد و نحوه پاسخگویی مدیران ایران ایر در محوطه این شركت تجمع كردند.



به گزارش زمین دار شو به نقل از مهر امروز تعدادی از خلبانان هما در اعتراض به حقوق و دستمزد پایین در محوطه شركت هما تجمع و تحصن كردند.
در پی اعتراض تعدادی از خلبانان شركت هواپیمایی هما به حقوق و دستمزد پایین خود و شرایط كاری در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، امروز چند تن از نمایندگان معترضان برای رساندن پیام خود و سایر همكارانشان در دفتر صادقی معاون اداری مالی این شركت حاضر شده و گفته می گردد وی اقدام به اخراج این عده از معترضان از دفتر كار خود می كند.
پس از آنكه این خبر در بین سایر خلبانان می پیچد، آنها هم به جمع معترضان به وضعیت اقتصادی و هم پاسخ ناشایست معاون اداری مالی هما ـ بنا بر آنچه معترضان اعلام نموده اند ـ می پیوندند.
گفته می گردد خبر تجمع و تحصن به فرزانه شرفبافی مدیرعامل هما كه همراه با سیدعباس عراقچی در سفر وین - با هدف مذاكره برای نحوه استفاده هما از لغو تحریم ها و پیگیری اجرای قراردادهای نوسازی ناوگان ایران ایر- به سر می برد، می رسد و وی به خلبانان متحصن بهبود شرایط كاری و استخدامی خلبانان را وعده می دهد.
به نظر می رسد این وعده های شرفبافی نمی تواند خلبانات معترض را راضی كرده و درنتیجه خواهان عزل صادقی می شوند. نهایتا معاون اداری مالی هما هم با حضور در جمع خلبانان از آنها عذرخواهی كرده است.
همچنین تعدادی از خلبانان معترض امروز در گفت وگو با خبرنگار مهر اعلام نمودند بعد از آنكه خبر به خلبان هواپیمای ای تی آر تهران ـ جهرم می رسد، خلبان اصلی به همراه یكی از خلبانانی كه مشغول فراگیری پرواز با ای تی آر بوده، در پشتیبانی از همكاران خود پرواز را نیمه كاره رها كرده و مجددا به فرودگاه مهرآباد تهران بازمی گردند.
گفتنی است چند روز پیش هم تعدادی از خلبانان در دفتر مدیرعامل هما حاضر شده و نسبت به وضعیت كاری خود اعتراض كردند كه شرفبافی در پاسخ به اعتراضات آنها گفته است: «مگر خلبانان چه شرایط كاری سختی دارند؟ شما در تمام طول مسیر، هواپیما را در حالت Auto Pilot (پرواز خودكار) قرار داده و سختی كار چندانی متحمل نمی شوید!



1396/12/27
19:59:49
5.0 / 5
4898
تگهای خبر: راه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک