با حضور رییس جمهور؛

راه آهن ملایر-كرمانشاه افتتاح می گردد

راه آهن ملایر-كرمانشاه افتتاح می گردد زمین دار شو: راه آهن ملایر- كرمانشاه، با حضور رییس جمهور، امروز(۲۹ اسفند)افتتاح می گردد.


الیاس سلیمانی نماینده شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: راه آهن ملایر-كرمانشاه امروز پس از 17 سال با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولین كشوری و استانی افتتاح می گردد.

وی با اشاره به كلنگ زنی پروژه راه آهن كرمانشاه در سال 1380 اظهار داشت: این پروژه پس از حدود 17 سال امروز به بهره برداری می رسد.

وی از صرف اعتبار 1200 میلیارد تومانی برای تكمیل پروژه راه آهن كرمانشاه - ملایر اطلاع داد و اظهار نمود: امروز مقرر است راه آهن فیروزان- كرمانشاه افتتاح شود كه برای تكمیل این قسمت از مسیر 500 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

نماینده شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور اضافه كرد: همینطور امروز ایستگاه قطار كرمانشاه با صرف اعتبار 65 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

سلیمانی با اشاره به تحویل پروژه به شركت راه آهن جمهوری اسلامی اظهار داشت: برنامه ریزی سفرها با این شركت خواهد بود و در نخستین سفر قطار كرمانشاه عازم مشهد خواهد شد.




1397/01/03
12:09:28
5.0 / 5
4247
تگهای خبر: بهره برداری , حمل و نقل , راه , راه آهن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک