آخرین وضعیت پروژه بزرگراه خواجه - ورزقان در تبریز

آخرین وضعیت پروژه بزرگراه خواجه - ورزقان در تبریز زمین دار شو: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از تأمین مالی دو قطعه دیگر از بزرگراه «خواجه - ورزقان - خاروانا - نوردوز» اطلاع داد و اظهار داشت: این دو قطعه از بزرگراه با مشاركت و تأمین مالی مجتمع مس سونگون وارد مرحله عملیاتی می شوند.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، «رضاعلیزاده» در جلسه هماهنگی با حضور مدیركل راه و شهرسازی، مدیر مجتمع مس سونگون و فرماندار ورزقان، اظهار نمود: از مجموع پنج قطعه از بزرگراه «خواجه – ورزقان – خاروانا - نوردوز» سه قطعه فعال بوده و دو قطعه كه شامل مسیرهای «خواجه – شالی» و «ورزقان -سه راهی آقابابا» می باشد با مشاركت و تأمین مالی مس سونگون توسط اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با استفاده از مناقصه به پیمانكار واگذار می گردد.
وی اضافه كرد: با شروع به كار دو قطعه دیگر كل مسیر تا سه راهی آقابابا در روند راه اندازی قرار می گیرد، هم اكنون در پروژه «خواجه – ورزقان» و «خاروانا – نوردوز» سه پیمانكار به صورت فعال با تأمین مالی مس سونگون فعالیت می نمایند.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: فازهایی از قطعات 2 و 3 و 4 كه شامل مسیر بین شالی تا سرند و روستای چخماق بلاغ تا ورزقان به طول 30 كیلومتر با تكمیل نواقصات ورود و خروج و علائم راهنمایی و رانندگی طی چندروز آینده مورد بهره برداری قرار گرفته و زیربار ترافیك می روند.
علیزاده ابراز امیدواری كرد كه با تلاش پیمانكاران یك لاین از مسیر خواجه - ورزقان در سال 98 مورد بهره برداری قرار گیرد تا مردم بتوانند در شكل بهتری در راه «تبریز – ورزقان» تردد كنند و تا سال 99 شاهد تكمیل 100 درصدی پروژه خواهیم بود و شهرستان ورزقان به یكی از مستعدترین شهرستان های استان برای سرمایه گذاری در صنایع مختلف تبدیل خواهد شد كه این امر باعث توسعه اقتصادی شهرستان شده و ورزقان را مسیر توسعه جهشی قرار خواهد داد.
وی در ادامه ضمن اعلام رضایت از روند پروژه، اظهار نمود: پیمانكاران این پروژه فعالیت خوبی دارند و از شركت ملی مس ایران از این كه در تأمین مالی حداكثر مساعدت را می كنند تشكر می كنم و از همه مردم و ادارات كه در روند این پروژه همكاری می كنند نهایت سپاس را دارم.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: پروژه بزرگراه «تبریز – اسپیران – آقابابا- نوردوز» در سال 87 به تصویب رسیده است.



1397/08/10
01:13:59
5.0 / 5
4696
تگهای خبر: بهره برداری , راه , سرمایه گذاری , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک