به همت محققان یك شركت دانش بنیان صورت گرفت

ساخت شیر پنوماتیكی كاربردی در مترو

ساخت شیر پنوماتیكی كاربردی در مترو زمین دار شو: محققان یك شركت دانش بنیان مستقر در شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به تولید و ساخت دستگاه اكچویتور پنوماتیكی شدند كه در انواع تونل های آب رسانی، مترو و راه سازی به كار می رود.


سعید سرمدی، مدیرعامل این شركت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: این دستگاه ها در پالایشگاه ها استفاده میگردد كه شیرهای گاز را از اتاق كنترل به صورت هوشمند به میزان مورد نیاز، باز و بسته می كند.
سرمدی اضافه كرد: اكچویتور، نوعی موتور در شیرهای كنترل است، تأمین نیروی لازم به منظور باز و بسته كردن شیر و قراردادن آن در موقعیت مطلوب و متناسب با سیگنال ارسالی از جانب كنترلر است. اكچوایتورها در انواع مختلف نئوماتیكی، الكتریكی یا خود عملگر (Self Acting) موجود بوده و با عنایت به وضعیت سیستم انتخاب و استفاده میگردد.
وی با اشاره به مزایای استفاده از این دستگاه ها، اظهار داشت: به كمك این دستگاه، قابلیت دسترسی به شیر و یا ضرورت كنترل آن از طریق دور ممكن میگردد و نیاز به قطع عملگر سیستم در موارد اضطراری از یك محل امن وجود دارد. علاوه بر اینكه مسائل ایمنی در استفاده از این روش رعایت میگردد.
سرمدی اشاره كرد: دستیابی به دانش و تكنولوژی اكچویتورهای پنوماتیك، مقابله با تحریم ها، پیشگیری از خروج ارز و استفاده از نیروی جوان در تولید محصول همچون مزایای این طرح است.
مدیرعامل این شركت دانش بنیان اظهار داشت: حالا تعداد بسیار زیادی از این اكچویتورها ساخته شده و به تولید نیمه انبوه رسیده است. با عنایت به تحریم ها و خروج ارز از كشور، این طرح ۴۰ درصد صرفه جویی ارزی دارد.
به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، دستگاه "ساخت كاتررینگ دستگاه تی بی ام حفاری" محصول این شركت دانش بنیان مستقر در شهرك علمی وتحقیقاتی اصفهان همچون طرح های رونمایی شده در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار است كه موفق به دریافت رتبه PRL۸ نقره ای شده است. این شركت در زمینه طراحی و ساخت سامانه های هوایی و طراحی تكنولوژی ساخت قطعات و مجموعه های هوایی و صنعتی فعالیت می كند.



1397/10/19
14:26:35
5.0 / 5
4269
تگهای خبر: دستگاه , راه , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک