تداوم فروش بلیط چارتری هواپیما برخلاف اظهارات وزیر راه، فقط كیش، قشم و مناطق نفتی مستثنی هستند

تداوم فروش بلیط چارتری هواپیما برخلاف اظهارات وزیر راه، فقط كیش، قشم و مناطق نفتی مستثنی هستند زمین دار شو: باوجود اظهارات صریح وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی كشوری، كماكان شاهد فروش بلیت هواپیما تحت عنوان غیرقابل كنسل و در چارچوب غیر از بسته سفر در مسیرهایی جز كیش، قشم و مناطق نفتی هستیم؛ مساله ای كه بارها بر تخلف بودن آن طی روزهای اخیر تاكید گردیده است.


رضا جعفرزاده-سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری- در گفت و گو با ایسنا اعلام نمود: برمبنای دستورالعمل ابلاغ گردیده، فروش بلیت به صورت چارتری به جز كیش، قشم و مناطق نفتی آن هم در چارچوب بسته سفر و تابع شرایط ابطال و تغییر به سبب احتمال تغییر برنامه های مسافران و یا پشیمانی از انجام سفر توسط آنها، تخلف است. بلیت های نمایش شده باید مشمول شرایط ابطال و تغییر باشد و بلیت های غیر قابل استرداد و یا غیر قابل كنسل به جز در نقاط تعریف شده نظیر كیش، قشم و مناطق نفتی كه آن هم باید در چارچوب بسته سفر نمایش شود و بلیت هواپیما یكی از موارد آن است تخلف است و با آن برخورد می شود.
وی افزود: به دو طریق با تخلفات صورت گرفته در این زمینه برخورد خواهد شد، ابتدا اینكه نظارت لازم توسط بازرسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری انجام و در صورت برخورد مطابق مقررات عمل خواهد شد و علاوه بر این مردم می توانند گزارش های خودرا سپس پیگیری و عدم نتیجه گیری از شركت های هواپیمایی به سایت سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اشاره كرد: با شركت های هواپیمایی كه در نحوه توزیع بلیت هواپیما نظارت كامل را انجام ندهند و باز بر رفتار واسطه هایی كه هویت شركت ها را زیر سوال ببرند، نظارت نكنند مطابق مقررات برخورد خواهد شد.
به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، محمد اسلامی -وزیر راه و شهرسازی- درباب فروش بلیت به صورت چارتری به صراحت اعلام نمود كه فروش بلیت پروازهای برنامه ای به صورت چارتری تخلف تلقی می شود و سازمان هواپیمایی كشوری موظف است تا با متخلفان برخورد كند. مسأله ای كه با واكنش سازمان هواپیمایی كشوری روبرو و اعلام گردید كه بخشنامه گردنگیر شركت های هواپیمایی به فروش بلیت هواپیما به صورت سیستمی از اول بهمن ماه ابلاغ گردیده است و شركت های هواپیمایی، مجاز به فروش بلیت چارتری بدون لحاظ بسته سفر نیستند و نمایش بلیت هواپیما باید مشمول ابطال و تغییر باشد. هرچند رئیس سازمان هواپیمایی كشوری باز همین طور اعلام نمود كه نمی توان شبكه چارتری را به صورت كامل قطع كرد و هم اكنون ۲۰ درصد پروازها چارتری هستند اما مسیرهای كیش و قشم را از پروازهای چارتری جدا خواهند شد.
با عنایت به تعطیلات پیش رو شاهد فروش بلیت از طرف سایت های آنلاین با همكاری ایرلاین ها تحت عنوان غیر قابل كنسل در مسیرهایی نظیر تهران-مشهد، تهران-بوشهر، تهران-چابهار و تهران-شیراز هستیم.



1397/11/20
19:10:53
5.0 / 5
4216
تگهای خبر: پرواز , راه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک