سفیر تركیه در ایران خبر داد

پیگیری عالی ترین مقامات تركیه و ایران برای حل مشكل سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی

پیگیری عالی ترین مقامات تركیه و ایران برای حل مشكل سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی به گزارش زمین دار شو سفیر تركیه در ایران اظهار داشت: مساله ممانعت از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در تركیه از جانب عالی ترین مقامات دو كشور درحال پیگیری و تعیین راه كار است.


دِریا اورس كه در حاشیه دیدار هیأت گردشگری تركیه از ایران با ایسنا گفتگو كرد با تأیید مشكل سوخت رسانی در كشورش به هواپیماهای ایرانی از زمان آغاز تحریم های آمریكا، اظهار نمود: این مشكل از سوی بالاترین مقامات دو كشور در حال پیگیری است و درباره ی راه كارهایی صحبت شده است اما من از جزئیات آن اطلاعی ندارم.
سفیر تركیه در ایران اظهار داشت: امیدوارم این مشكل در اسرع وقت حل شود.
در هفته ۲۰۰ پرواز بین ایران و تركیه پرواز دارند كه بیشتر از دو و نیم میلیون مسافر را بین دو كشور جابه جا می كنند. طبق اظهارات دبیر انجمن شركت های هواپیمایی، از اول نوامبر یك شركت تركیه ای كه در تمام فرودگاه های اصلی این كشور وظیفه سوخت رسانی را به هواپیماها بر عهده دارد، در اقدامی هماهنگ با تحریم های آمریكا، سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف كرد.
حرمت الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران در نشست اخیر با سفیر تركیه و اعضای اصلی اتحادیه گردشگری این كشور (تورساب) با اعتراض به ممانعت از سوخت رسانی شركت ترك به پروازهای ایرانی، این اقدام را در تضعیف تعاملات گردشگری و سفرهای هوایی دو كشور اثرگذار دانست و از سفیر تركیه درخواست نمود این مورد را از راه مقامات كشورش پیگیری كند.



1397/11/28
15:45:08
5.0 / 5
4100
تگهای خبر: پرواز , خدمات , راه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک