مدیرعامل شركت عمران شهر جدید هشتگرد خبر داد:

جمعیت پذیری هشتگرد تا ۳۰۰ هزار نفر، آغاز ساخت ۳۰ مدرسه

جمعیت پذیری هشتگرد تا ۳۰۰ هزار نفر، آغاز ساخت ۳۰ مدرسه به گزارش زمین دار شو مدیرعامل شركت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: هم اكنون در این شهر جدید ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسكونی ساخته شده كه با راه اندازی زیرساخت ها، ظرفیت جمعیت پذیری به ۳۰۰ هزار نفر می رسد.



به گزارش زمین دار شو به نقل از مهر، داوود صفدری در مراسم افتتاح هزار و ۲۱۲ واحد مسكن مهر در این شهر اظهار داشت: قطار شهری هشتگرد یك پروژه ملی است كه از سال ۹۰ شروع شده و الان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.
وی اظهار داشت: منابع مالی این پروژه توسط شركت عمران شهرهای جدید و چندین هلدینگ و بخش خصوصی تأمین شده و در اواسط تابستان سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.
صفدری با اشاره به اینكه برای ساخت این قطار از منابع داخلی استفاده شده است اظهار داشت: وقتی قطار روی ریل قرار گیرد، اهداف جمعیتی كه در طرح جامع شهر جدید هشتگرد هستند محقق می شود.
مدیرعامل شركت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح كرد: الان در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسكونی ساخته شده و در صورت تأمین خدمات این واحدها میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می رسد.
وی افزود: باید كیفیت زندگی در شهرهای جدید را بالا ببریم و با توسعه فضای سبز بتوانیم محیط مطلوب تری برای ساكنان این شهرها فراهم نماییم.
صفدری به ركود اقتصادی كشور اشاره نمود و اظهار داشت: برای جبران این ركود باید بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را برای تكمیل و یا راه اندازی پروژه ها جذب نماییم.
مدیرعامل شركت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه كرد: تمام مراكز محله ها با استفاده از سرمایه بخش خصوصی ایجاد و هم اكنون همه مراكز بهداشتی و درمانگاه ها از راه مشاركت دولت و بخش خصوصی راه اندازی شده است.
وی تاكید كرد: عملیات ساخت ۳۰ مدرسه را از سال ۹۸ آغاز خواهیم كرد.

1397/12/24
00:35:58
5.0 / 5
4278
تگهای خبر: بهره برداری , خدمات , راه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک