سیل ۱۰هزار پل را زخمی كرد!

سیل ۱۰هزار پل را زخمی كرد! به گزارش زمین دار شو مدیركل دفتر ابنیه فنی راه های سازمان راهداری اعلام نمود كه در سیل اخیر نزدیك به ۱۰ هزار پل و هم حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ كیلومتر از شبكه راه كشور صدمه جدی دیده اند.


شعبان خاوری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینكه سیل سنگینی كه در اوایل فروردین ماه سال جاری سراسر كشور را در بر گرفت منجر به خرابی سطح وسیعی از شبكه راه و ابنیه كشور شد، بگونه ای كه نزدیك به ۱۰ هزار پل صدمه دیدند، اظهار نمود: متأسفانه بعضی از پل ها همچون پل های ساخته شده بر رودخانه كشكان كه حجم آب در اطراف آنها بسیار بالا بود تخریب شدند.
مدیركل دفتر ابنیه فنی راه های سازمان راهداری با اشاره به اینكه حدود ۱۴ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ كیلومتر از شبكه راه كشور صدمه جدی دیده است، اظهار داشت: از مهم ترین محورهای صدمه دیده مسیر خرم آباد – پل دختر است كه هم اكنون با اقدامات شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستیم و علاوه بر همكاران سازمان راهداری در این نقاط نمایندگان استان های معین هم اعزام شدند و در حال فعالیت و بهسازی مسیر برای پیشبرد فعالیت ها هستند.
شعبانی با اشاره به اینكه از ۸۷۰ روستای استان لرستان برای حدود ۷۷۰ روستا راه دسترسی بوجود آمده است، تصریح كرد: در مورد سایر روستاها هم در حال فعالیت هستیم تا بتوانیم شرایط مناسب را برای تردد مردم ایجاد نماییم.
وی با اشاره به اینكه در بخش ابنیه، پل های بزرگ روی رودخانه كشكان عمدتاً صدمه دیده اند و تقریباً به جز دو پل همه پل ها تخریب شده اند، اظهار نمود: برای نخستین بار پل بزرگ گاومیشان با سازه جدید در حال مونتاژ است كه با ایجاد آن ارتباط بین دو شهرستان پل دختر در لرستان و دره شهر در ایلام برقرار خواهد شد.



1398/01/29
14:25:26
5.0 / 5
5061
تگهای خبر: راه , سازه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک