طلب 80 میلیاردی پیمانكار محور بجنورد به جنگل گلستان

طلب 80 میلیاردی پیمانكار محور بجنورد به جنگل گلستان به گزارش زمین دار شو مدیر كل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: پیمانكار اجرای پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان مطالبه دارد.


نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اضافه كرد: الان مهمترین مشكلی كه این پروژه برای تكمیل با آن مواجه می باشد مبحث تأمین اعتبار آن است.
وی با اشاره به اینكه برای اجرای این پروژه تابحال ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای تكمیل آن هنوز نیازمند اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هستیم.
نظری اظهار نمود: كمبود اعتبار و همینطور تورم از عوامل بسیار مهم تأثیرگذار بر اجرای این پروژه هستند.
وی با اشاره به اینكه مسافت این پروژه ۱۴۳ كیلومتر است، تابحال ۶۹ كیلومتر آسفالت و به بهره برداری رسیده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینكه این پروژه حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیكی دارد، خاطرنشان كرد: قسمتی از این پروژه هم عملیات زیرسازی تكمیل شده و نیازمند آسفالت است. پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان در پنج قطعه مشغول بكار است كه تابحال در قطعه پنج آن اقدامی انجام نشده است.
مدیر كل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی، علت این امر را مشكل با محیط زیست اعلام نمود و البته این مشكلات هم برطرف شده است.
وی تصریح كرد: هنوز قسمتی از مسیر هم برای اجرای پروژه باید تملك زمین صورت گیرد كه هنوز این امر هم انجام نشده است.
محور بجنورد به جنگل گلستان در خراسان شمالی یكی از محورهای حادثه خیز بوده كه سالانه تعدادی زیادی از مسافران در این محور به دلیل بروز تصادف جان خویش را از دست می دهند و به همین علت از این مسیر بعنوان جاده مرگ یاد می شود.




1398/02/22
13:46:08
5.0 / 5
4287
تگهای خبر: بهره برداری , جاده , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک