تاكید ربیعی به چینی ها:

ضرورت بكارگیری تمام توان برای نجات جان ملوانان ایرانی

ضرورت بكارگیری تمام توان برای نجات جان ملوانان ایرانی زمین دار شو: رییس كمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتكش حادثه دیده ایرانی سانچی در شانگهای اظهار داشت: خواهان این هستم كه طرف چینی ضمن بكارگیری تمام توان خود برای نجات دریانوردان ایرانی، در اجرای عملیات امداد و نجات جدیت ورزند.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، علی ربیعی با اشاره به اینكه به علت لزوم مبحث بدون هماهنگی با دولت چین به شانگهای آمدم، خاطرنشان كرد: سختی كار را درك می كنم و می دانم زحمت كشیدید اما انتظار مردم ایران این بود كه هرچه در توان بود برای این كشتی بكار گرفته شود.
او با اشاره به اینكه برای خرید فوم جهت اطفای حریق هیچ مشكلی نداریم و از هر سازمان و شركتی كه دارد درخواست خرید كنید، اظهار نمود: امیدوارم تیم نجات ایرانی بامداد فردا روی كشتی باشند و هر نتیجه ای برای روشن شدن مبحث برای ما مهم است.
ربیعی اظهار نمود: از بین رفتن و غرق شدن كشتی مصادف با از بین رفتن امید مطلق است بنابرابن خواسته ما جدیت در اجرای عملیات امداد و نجات است.
وی تصریح كرد: خاطره ملت ایران نسبت به این مورد تاریخی خواهد بود و در اذهان ملت ایران خواهد ماند بنابراین ما می خواهیم هر چه از دستمان بر می آید را انجام دهیم.
ربیعی خاطرنشان كرد: همكاران ما از مجلس و دولت در كنار مردم، نگران این مورد هستند و با جدیت آن را دنبال می كنند.
رییس كمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتكش حادثه دیده ایرانی سانچی با اشاره به اینكه من احساسات خودم و انتظاری كه مردم دارند را یادآور می شوم، اظهار داشت: به علت لزوم مبحث بدون هماهنگی با دولت چین به شانگهای آمدم.
وی ادامه داد: ما خواستار آن هستیم كه همكاران من از كشتی كریستال بازدید و با خدمه آن مصاحبه كنند تا با مصاحبه با آنها اطمینان بخشی به مردم بدهیم.
ربیعی اظهار نمود: هدف ما از این كار این نیست كه دنبال مقصر باشیم بلكه هدف این است مبحث روشن شود.
ربیعی خطاب به فرمانده چینی اظهار داشت: در چهره شما جدیت و آرامش را دیدم كه برای من آرام بخش بود.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و رییس كمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتكش حادثه دیده ایرانی سانچی امروز شنبه به منظور پیگیری آخرین وضعیت این نفتكش وارد شانگهای شد.
نفتكش ایرانی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به كره جنوبی عصر شانزدهم دی ماه بعد از برخورد یك كشتی باری با آن، طعمه حریق شد.
كشتی فله بر هنگ كنگی به نام «كریستال» با مالكیت یك شركت لجستیكی در استان «جه جیانگ» چین حاوی 64 هزار تن غله بود كه از آمریكا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در میان راه به كشتی نفتكش «سانچی» با مالكیت شركت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد كرد. این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در كشتی نفتكش شد.
امروز معاون سازمان بنادر و دریانوردی كشور از پیدا شدن جعبه سیاه نفتكش ایرانی اطلاع داد و اظهار داشت: دو پیكر جدید هم در پل فرماندهی (بالاترین نقطه كشتی) پیدا شدند.
هادی حق شناس با اشاره به ادامه عملیات اطفاء حریق نفتكش سانچی، اظهار نمود: تیم چینی ساعتی قبل برای تجسس وارد نفتكش شد و جعبه سیاه نفتكش را همراه دو پیكر پیدا كرد.



1396/10/23
23:08:10
5.0 / 5
5171
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک