استاندار بوشهر:

اعتبارات مصوب شده اشتغال روستایی در پیچ و خم اداری معطل نمانند

اعتبارات مصوب شده اشتغال روستایی در پیچ و خم اداری معطل نمانند به گزارش زمین دار شو ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاكید بر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اظهار داشت: انتظار داریم اعتبارات مصوب شده در پیچ و خم اداری معطل نمانند.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، عبدالكریم گراوند در نشست مشترك كارگروه اشتغال و كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور وزیر كار اظهار داشت: اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی در استان فرصت بسیار خوبی برای توسعه بخش های مختلف همچون راه اندازی گلخانه، بوم گردی، گردشگری و... بود.
وی بیان نمود: از راه همین تسهیلات به میزان ۳۲۷ درصد عملكرد مثبت در حوزه راه اندازی گلخانه در استان داشتیم.
استاندار بوشهر بیان نمود: صنعت توریسم هم پاك و درآمدزاست و یكی از ظرفیت های استان كه با تسهیلات اشتغال روستایی رونق گرفت بوم گردی بود به صورتی كه تعداد واحدهای بوم گردی استان از یك واحد به ۴۱ مورد رسیده است.
گراوند اضافه كرد: از دیگر طرح های اجرا شده با تسهیلات اشتغال زایی ایجاد ۱۸ هزار تن ظرفیت سردخانه های استان است.
وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان تصریح كرد و اظهار داشت: انتظار داریم اعتبارات مصوب شده در پیچ و خم اداری معطل نمانند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: بر مبنای اعلام وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، استان بوشهر جز ۳ استان برتر كشور در تثبیت اشتغال بوده است.
گراوند با قدردانی از عملكرد صندوق كارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عنوان كرد: اشتغال بوجود آمده از محل اعتبارات اشتغال روستایی در تاریخ كشور بی نظیر است.
وی اظهار نمود: انتظار داریم با حمایت وزیر تعاون سهم اعتبارات مشاغل خانگی استان امسال همچون سال قبل به ۲۰ میلیارد تومان برسد.
استاندار بوشهر خواهان گردش مالی صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه، در داخل استان شد و اضافه كرد: اگر صنایع نفت و گاز مستقر در استان نیازمندی های خویش را از محصولات تولیدی استان تهیه كنند زمینه تقویت واحدهای تولیدی استان فراهم می شود. عدالت حكم می كند شركت های مستقر در عسلویه، نیازمندی های خویش را از واحدهای تولیدی استان تأمین كنند.
عبدالكریم گراوند افزود: انتظار داریم شركت ها و صندوق های زیر مجموعه وزارت تعاون حمایت های خویش را از استان دریغ نكنند.



1398/11/22
15:29:55
5.0 / 5
4154
تگهای خبر: اشتغال , تسهیلات , تولید , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک