اخبارسقوط هواپیمای مسافربری+فیلم وعكس

جزئیات عملیات جستجو، شرایط نامساعد جوی، سفر تیم فرانسوی به ایران

جزئیات عملیات جستجو، شرایط نامساعد جوی، سفر تیم فرانسوی به ایران زمین دار شو: هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و در حالی دومین روز جستجو به نیمه رسیده كه اخبار ضدونقیض از كشف لاشه هواپیما در رسانه ها منتشرشده است.



خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هواپیمای «ای تی آر ۷۲ – ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت بامداد یكشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیك آف» كرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.
مطابق اطلاعات اولیه اعلام شده از جانب مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیكی روستای «بیده» به كوه دنا برخورد كرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شركت هواپیمایی آسمان یكی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط كرده ۶۵ نفر بوده است.

پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما گروه های امدادی به منطقه احتمالی اعزام شدند اما نامشخص بودن نقطه سقوط جستجوها را بی ثمر كرده است. جلسه ستاد بحران استان ها هم در منطقه دنا كوه سمیرم بدون هیچ مصوبه ای به پایان رسید و جستجوها هم تنها بر مبنای گفته های شاهدان محلی انجام می گردد.
عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم در حال پیگیری است. این منطقه در جوار رشته كوه بلند دنا قرارگرفته است و با جغرافیای كوهستانی خود، استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و كهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می كند.مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آن را از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1396/11/30
14:04:34
5.0 / 5
4579
تگهای خبر: فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک