یك مقام مسئول سازمان هواپیمایی:

گزارش سانحه هوایی تهران-یاسوج بزودی نهایی می گردد

گزارش سانحه هوایی تهران-یاسوج بزودی نهایی می گردد زمین دار شو: مدیر كل بررسی سوانح هوایی از آماده شدن گزارش بررسی سانحه هوپیمای ای تی آر شركت آسمان تا چند روز آینده اطلاع داد.



به گزارش زمین دار شو به نقل از صدا و سیما، حسن رضایی فر اظهار داشت: پس از ارسال جعبه سیاه هواپیما به كشور فرانسه و دریافت اطلاعات، تیم های ۱۱ گانه بررسی سانحه در كشور بر روی اطلاعات كار كارشناسی و گزارش تخصصی خویش را اعلام نمودند.
وی در مورد تاثیرات پیشگیرانه گزارش بررسی سانحه ادامه داد: در این گزارش جامع كلیه جوانب از هواشناسی گرفته تا عملیات شركت و مقررات هوایی لحاظ شده است و پیشنهادات اصلاحی به شركت هواپیمایی، سازمان هواپیمایی كشوری، شركت فرودگاه ها و شركت سازنده ارسال خواهد شد.
مدیر كل بررسی سوانح هوایی با خودداری از بیان جزئیات گزارش تصریح كرد: علت سانحه شامل زنجیره ای از اتفاقات است كه هر كدام سهمی دارند كه سهم بیشتر بعنوان عوامل اصلی قید می گردد اما هم اكنون نمی توان جزئیات گزارش را اعلام نمود.
وی در مورد زمان نتیجه گیری نهایی گزارش تصریح كرد: برای نتیجه گیری نهایی به اطلاعات كارخانه ای تی آر نیاز داشتیم و به همین منظور تیم فرانسوی امشب وارد تهران می گردد و ۲ روز با آنها جلسه خواهیم داشت.
مدیر كل بررسی سوانح هوایی ادامه داد: گزارش بررسی سانحه هوپیمای ای تی آر شركت آسمان تا چند روز آینده طی هفته جاری آماده می گردد و علاوه بر نهادهای داخلی شركت ای تی آر فرانسه هم فرصت دارند تا نقطه نظراتشان را اعلام كنند تا پس از تكمیل گزارش به مراجع بین المللی و ایكائو ارسال شود.

1397/02/10
14:58:10
5.0 / 5
4733
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک