برگزاری دهمین كنفرانس ملی بتن در مهرماه، معرفی طرح های بتنی برتر كشور

برگزاری دهمین كنفرانس ملی بتن در مهرماه، معرفی طرح های بتنی برتر كشور زمین دار شو: دهمین كنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن (بزرگداشت استاد احمد حامی)، 15 و 16 مهرماه امسال به همت انجمن علمی بتن ایران و با همكاری مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی برگزار می گردد.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، كنفرانس ملی بتن فضایی مناسب برای عرضه پژوهش ها و تحقیقات علمی اساتید و دانشجویان كارشناسی ارشد و دكترای دانشگاه ها و همینطور سایر مراكز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تكنولوژی بتن و طراحی و اجرای سازه های بتنی است. نتایج این تحقیقات می تواند در فعالیت های اجرایی و پروژه های عمرانی و زیربنایی كشور كه دست اندركاران آن ها هم در این كنفرانس شركت دارند، مورد استفاده قرار گرفته و راه های ارتباط صنعت و دانشگاه هموارتر شود.
"تحلیل و طراحی سازه های بتنی (كد A)"، "تعمیر و تقویت و به سازی سازه های بتنی (كد B)"، "تكنولوژی بتن (كد C)"، "دوام و پایائی بتن و سازه های بتنی (كد D)"، "افزودنی های بتن و مواد كمكی در رابطه با بتن و سازه های بتنی (كد E)"، "اجرای سازه های بتنی (انبوه سازی، صنعتی سازی، پیش ساختگی، ساخت بتن، حمل و ریختن، تراكم، عمل آوری و بتن آماده) (كد F)"، "بتن و محیط زیست (توسعه پایدار) (كد G)"، "مدیریت اجرای سازه های بتنی و مدیریت دانش (مستند سازی) و آموزش مهندسی در زمینه بتن و سازه های بتنی (كد H)" همچون محورهای این كنفرانس علمی محسوب می شوند.
در این كنفرانس ضمن معرفی طرح های بتنی برتر كشور، از برگزیدگان مسابقات ملی بتن و رساله برتر تقدیر به عمل می آید.
برگزاری كارگاه های تخصصی و آموزشی نظری و عملی، برگزاری سخنرانی های عمومی و تخصصی و برپایی نمایشگاه از برنامه های جانبی این كنفرانس ملی است.
علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت www.concreteday.ir رجوع كنند.



1397/06/17
15:53:07
5.0 / 5
4966
تگهای خبر: راه , سازه , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک