معاون سازمان راهداری خبر داد: برخورد با تخلفات شركتهای حمل ونقل مسافری و باری زمین دار شو: در نشست رسیدگی به مشكلات رانندگان مسافری بر شفاف سازی فرایندها، ضوابط و مقررات حمل و نقل جاده ای مسافری و برخورد قاطع با تخلفات شركت های مسافری تاكید شد. به گزارش زمین دار شو به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این نشست داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان طی سخنانی تصریح كرد: به دنبال درخواست انجمن های صنفی بخش مسافربری جاده ای تابحال چهار جلسه كارگروه ویژه رسیدگی به مشكلات رانندگان بخش مسافربری برگزار شده است و به مدیران كل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر كشور هم تكلیف شده است تا به تخلفات شركت های حمل و نقل مسافربری هم به موازات رسیدگی به تخلفات شركت های حمل و نقل كالا رسیدگی شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد. وی با تاكید بر شفاف سازی فرایندهای حمل و نقل جاده ای و ضوابط و مقررات قانونی اضافه كرد: شركت های حمل و نقل جاده ای مسافربری می بایست تابع ضوابط و مقررات فعالیت در این بخش باشند و در صورتیكه هر نوع تخلفی در زمینه فعالیت های این شركت ها همچون دریافت نرخ كرایه غیرواقعی، دریافت كمیسیون های اضافی، عدم عرضه خدمات مطلوب به مسافران و سایر موارد محرز شود از جانب كمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات، رسیدگی و برخورد قانونی صورت می گیرد. در ادامه این نشست خادمی زاده رئیس هیأت مدیره كانون سراسری انجمن های صنفی كارگری رانندگان مسافربری و نمایندگان كانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری كرایه ضمن بیان مسائل و مشكلات رانندگان در بخش مسافری، بر لزوم رسیدگی به این مشكلات از جانب نهادهای ذی ربط و برخورد قانونی با شركت هایی كه حقوق رانندگان را تضییع می كنند، تاكید كردند. 1397/06/25 14:33:04 5.0 / 5 4488 تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , خدمات , راه این پست زمین دار شو را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط بازگشت باردیگر تالار مجازی بورس هشدار عربستان درباره ی سقوط نفت به ۵۰ دلار انتخاب ۳۱ شرکت برای حضور در رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی گردشگری مناطق آزاد در راه شفافیت و رونق قرار دارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۴