وزیر پیشنهادی راه با حضور در كمیسیون عمران برنامه های خویش را شرح داد

وزیر پیشنهادی راه با حضور در كمیسیون عمران برنامه های خویش را شرح داد زمین دار شو: یك عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور محمد اسلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و تشریح برنامه هایش در جلسه امروز این كمیسیون اطلاع داد.


شهرام كوسه غراوی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز كمیسیون عمران مجلس، بیان كرد: در جلسه امروز محمد اسلامی كه گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند حضور بهم رساندند و برنامه های خویش را در حوزه های مختلف شرح دادند.
وی در ادامه با اشاره به اینكه ایشان تا به امروز بیشتر در حوزه های دفاعی فعالیت داشتند و فارغ التحصیل رشته عمران هستند، خاطرنشان كرد: ایشان از برنامه های خود در حوزه ریل و راه گفتند. نمایندگان هم سوالات خویش را مطرح نمودند. سوالات نمایندگان حول این محور بود كه در وضعیت فعلی چه برنامه هایی را می توان اجرایی كرد و اینكه با آمدن ایشان مسیر وزارت به چه سمتی حركت خواهد نمود و قول هایی كه ایشان دادند چقدر عملیاتی است. با عنایت به اینكه بخش ضعیف وزارت راه و شهرسازی، مسكن می باشد چه برنامه هایی اندیشیده شده است.
این عضو كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: خیلی از دوستان آقای اسلامی را می شناسند و نظرشان نسبت به ایشان مثبت بود ولی افرادی بودند كه نسبت به برنامه های ایشان انتقاد داشتند.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس با اشاره به اینكه قرار شد در جلسه ای دیگر ایشان به تمامی سوالات پاسخ دهد، اظهار داشت: رویكرد كلی در كمیسیون نسبت به آقای اسلامی مثبت بود اما اینكه در صحن علنی نمایندگان چه نگاهی خواهند داشت بحثی جداست.



1397/07/30
12:41:18
5.0 / 5
4680
تگهای خبر: راه , عمران , مسكن , وزارت راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک