خرید و فروش اینترنتی آپارتمان

خرید و فروش اینترنتی آپارتمان به گزارش زمین دار شو، به نقل از افكارنیوز اگر می خواهید یك آپارتمانی را كه طراحی خاص و مدرن یا سنتی دارد یا یك كلبه جنگلی مدرن یا هر ملك ویژه ای را بفروشید یا اجاره بدهید نیاز است كه صدای آگهی تان را به گوش جامعه بزرگتری از مخاطبان و خریداران رسانده و یا آن را در معرض دید مستاجران بیشتری قرار دهید تا سریع تر به نتیجه برسید و البته هزینه كمتری هم صرف این كار كنید.


شاید شما هم دیده باشید كه روی دیوار یا در بعضی خانه ها یا آپارتمان ها پارچه نوشت هایی با مضمون فروش یا آگهی نوشته شده است.  به نظر شما ممكن است چند نفر این اعلامیه پارچه ای را ببینند؟ و از این تعداد افراد چند نفر آن ها قصد خرید یا اجاره ملك داشته باشند و این تعداد چند نفر خریدار یا مستاجر مناسب برای آن آپارتمان یا خانه باشند؟
طبیعتا در جامعه و شهرهای بزرگی كه در آن زندگی می كنیم همه این احتمالات بسیار كمتر از آنی است كه انتظارش را داریم.
علاوه بر این كه فقط تعداد كمی از افرادی كه مخاطب فروشنده یا اجاره دهنده هستند، می توانند آگهی پارچه ای او را ببینند، این كار مدت زمان طولانی نیاز دارد كه ممكن است گاه به یك یا دوسال هم برسد.
می توان برای فروش یا اجاره دادن این آپارتمان های خاص یا خانه های كمیاب به املاك هم مراجعه كرد. ولی املاك و آژانس های مسكن هم مدت زمانی طولانی را نیاز دارند تا بتوانند فرایند خرید آپارتمان یا اجاره آپارتمان را برای شما به سرانجام برسانند. علاوه بر این كه این كار برای تان هزینه زیادی هم در بر دارد.
چون مشاوران املاك و مسكن می توانند به تعداد كمی از افرادی مخاطب فروش یا اجاره شما هستند ، دسترسی داشته باشند.
مثلا می توانند مشخصات آپارتمان شما را به كسانی كه به آن ها مراجعه می كنند بدهند تا اگر آن ها تمایلی داشتند برای مذاكره اقدام كنند. یا می توانند برای یك یا دو روز آگهی فروش یا اجاره آپارتمان شما را در روزنامه ها و نیازمندی ها چاپ كنند تا كسانی كه می توانند خریدار یا مستاجر آپارتمان شما باشند آن را ببینند و در صورتی كه شرایط لازم را داشتند با آن ها تماس بگیرند.
البته این راه هم علاوه  بر هزینه زیادی كه دارد مدت زمان زیادی نیاز دارد.
 
شاید اگر آپارتمان یا خانه شما یك ملك معمولی بود می توانستید با این راه ها و البته صرف زمان و هزینه زیادی آن را اجاره بدهید یا بفروشید. اما اگر می خواهید یك آپارتمانی را كه طراحی خاص و مدرن یا سنتی دارد یا یك كلبه جنگلی مدرن یا هر ملك ویژه ای را بفروشید یا اجاره بدهید نیاز دارید كه صدای آگهی تان را به گوش جامعه بزرگتری از مخاطبان و خریداران برسانید یا آن را در معرض دید مستاجران بیشتری قرار دهید تا سریع تر به نتیجه برسید والبته هزینه كمتری هم صرف این كار كنید.
پس بهترین راه این است كه از تكنولوژی استفاده كنید. نیاز نیست ابزار یا دستگاه خاصی داشته باشید با تلفن همراه تان هم می توانید خودتان خانه یا آپارتمان تان را بفروشید یا اجاره بدهید.
برای این كار روی گوشی تان اپلیكیشن موبایل شیپور را نصب كنید و یك آگهی برای فروش یا اجاره آپارتمان تان ثبت كنید. چند عكس با كیفیتی كه از زوایای مهم ملك انداخته اید را هم به آگهی اضافه كنید تا زودتر نتیجه بگیرید.
همچنین چون ملك شما بسیار خاص است حتما مشخصات كامل آن را برای خریداران یا مستاجران توضیح بدهید. چون این طوری كار خودتان را راحت می كنید و دیگر نیازی نیست پشت تلفن مشخصات ملك را برای آن ها توضیح بدهید. بعد از آن اطلاعات تماس تان را ذكر كنید، اطلاعاتی مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل، حساب های شبكه های اجتماعی و … اگر می خواهید روند خرید و فروش تان راحت تر باشد و وقت خیلی زیادی از شما نگیرد می توانید در آگهی ذكر كنید كه خریداران یا مستاجران تنها در ساعات یا روزهای خاصی با شما تماس بگیرند كه در آن زمان شما فرصت پاسخ گویی داشته باشید. با این كار می توانید جلوی تماس های وقت و بی وقت را هم بگیرید و به زندگی و كار روزانه تان برسید. همچنین ساعات و روزهای بازدید از ملك را هم می توانید در آگهی بیان كنید. چون همانطور كه می دانید ثبت آگهی فروش یا اجاره آپارتمان در شیپور علاوه بر رایگان بودن، محدودیتی برای استفاده از كلمات ندارد و شما می توانید هر چقدر كه نیاز دارید در آگهی تان توضیحات كافی بنویسید. به این ترتیب برای فروش یا اجاره آپارتمان یا خانه تان نه هزینه ای صرف كرده اید و نه وقت زیادی از شما گرفته شده است. همچنین عده زیادی آگهی شما را دیده اند و مشخصات آن را خوانده اند و عكس هایش را هم توانسته اند ببینند.
اگر همه ما بتوانیم از امكانات روز و تكنولوژی در زندگی روزمره مان استفاده كنیم حتما زندگی كم هزینه تر و
راحت تری خواهیم داشت.
1396/04/21
18:26:09
5.0 / 5
4738
تگهای خبر: خرید و فروش , آپارتمان , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک