راه آهن اعلام كرد:

برگزاری اجلاس كریدور جنوب غرب در گرجستان

برگزاری اجلاس كریدور جنوب غرب در گرجستان به گزارش زمین دار شو جلسه پنج جانبه كمیته هماهنگی كریدور ترانزیتی جنوب – غرب با حضور مقام های ریلی ایران، آذربایجان، اوكراین، گرجستان و لهستان در تفلیس، پایتخت گرجستان برگزار گردید.



به گزارش زمین دار شو به نقل از دفتر امور بین الملل راه آهن، جلسه كمیته هماهنگی مربوط به توسعه مسیر حمل و نقل بین المللی كریدور ترانزیتی جنوب - غرب با حضور مقام های ریلی ایران، گرجستان، لهستان، آذربایجان و اوكراین در شهر تفلیس گرجستان برگزار گردید.
بر اساس این گزارش، در این جلسه مشترك كه پیرو اجلاس پیشین سران ریلی كشورهای مذكور در تهران برگزار شد، طرف ها بر سر موارد زیر به توافق رسیدند:
- تصویب مقررات گروه كاری در مورد توسعه مسیر حمل و نقل بین المللی مسیر جنوب - غرب
- تعیین تعرفه های حمل كانتینری برای سال ۲۰۱۸
- بررسی مبحث تعیین نرخ های رقابتی حمل محصولات با واگن
- راه اندازی وب سایت كریدور برای پشتیبانی اطلاعاتی مسیر حمل و نقل بین المللی جنوب – غرب
لازم به ذكر است دو كشور ایران و آذربایجان مقرر است در جهت راه اندازی ایستگاه آستارا در ایران، تا پیش از آخر سال ۲۰۱۷ میلادی تعرفه های حمل و نقل میان ریلی در قلمرو دو كشور را مورد بررسی قرار دهند.
گفتنی است تاسیس كریدور جنوب – غرب به ابتكار راه آهن های ایران، آذربایجان و گرجستان در اوایل سال ۲۰۱۷ با هدف حمل بار از جنوب شرق آسیا، هندوستان، كشورهای حاشیه خلیج فارس به اروپا و بالعكس شروع شده و مورد استقبال كشورهای مسیر قرار گرفت.
 

1396/09/10
00:15:50
5.0 / 5
4729
تگهای خبر: راه , راه آهن , ترانزیت , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک