یك عضو كمیسیون عمران:

كمیسیون عمران هفته آینده قیمت بلیت هواپیما را بررسی می كند

كمیسیون عمران هفته آینده قیمت بلیت هواپیما را بررسی می كند زمین دار شو: یك عضو كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت كه این كمیسیون سوژه افزایش قیمت بلیت بعضی از پروازها و اختلاف قیمت پروازها در طول هفته را بررسی خواهدنمود.


علیم یارمحمدی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره قیمت بلیت هواپیما، با اشاره به اینكه قیمت بعضی از ایرلاین ها كاملا غیر واقعی است، گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز در جریان این مساله قرار دارند و بعضی از ایرلاین ها راه گریزی برای فرار از قانون پیدا كرده اند اما باید با آنها برخورد شود.
ایشان سپس اشاره كرد: دولت تعهداتی در قبال شركت های هواپیمایی دارد و آنها نیز تعهداتی در قبال دولت دارند و هر كدام از طرفین باید به تعهدات خود پایبند بوده و تمام تلاش خودرا برای ارائه خدمات متناسب با قیمت مناسب به مردم انجام دهند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اینكه حتی در بعضی از مسیرهای هوایی، از هواپیماهای مناسب استفاده نمی گردد و بنده شخصا با چندین خلبان صحبت كرده و این مساله را بیان كردند، اشاره كرد: باید هم قیمت بلیت هواپیماها همسان سازی و واقعی شده و هم ایمنی پروازها تامین گردد.
این عضو هیات رییسه كمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به اختلاف قیمت بین بعضی از پروازها در اوایل هفته نسبت به اواخر هفته، بیان كرد: شخص وزیر و وزارت راه و شهرسازی نیز با این مساله مخالف بوده و اعلام نموده اند این اتفاق در هر كدام از ناوگان های زمینی، ریلی و هوایی رخ دهد غیر معقول بوده و قابل پیگیری می باشد.
یارمحمدی با اشاره به اینكه با وجود اینكه برای ایرلاین ها قیمت حداقل و حداكثر تعریف شده است اما گاهی شاهد می باشیم كه با وجود پیگیری ها بازهم تخلف رخ می دهد، اظهار داشت: مقرر است كمیسیون عمران در هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی سوژه ایرلاین ها و قیمت های آنان را بررسی كند.




منبع:

1398/06/24
15:34:01
5.0 / 5
3998
تگهای خبر: پرواز , خدمات , راه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک