طی دو روز گذشته رخ داد

ورود حدود 600 هزار زائر از مرزهای غربی به كشور

ورود حدود 600 هزار زائر از مرزهای غربی به كشور به گزارش زمین دار شو سازمان راهداری اعلام نمود: در ایام 24 و 25 مهر، بیشتر از 597 هزار زائر از مرزهای 4 گانه وارد و بیشتر از 119 هزار نفر نیز از مرزها خارج شدند.


به گزارش زمین دار شو به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بر طبق اطلاعات دریافتی از مركز مدیریت راه های كشور، در زمینه تردد زوار جابه جا شده در مرزهای چهارگانه غرب كشور، از مجموع زوار وارد شده به كشور، ۱۳۵ هزار و ۳۵۹ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزها وارد شده و از مجموع زوار خارج شده از مرزها، ۴۵ هزار و ۵۲۴ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند. این گزارش حاكی می باشد تعداد زوار ورودی به كشور همچنان از روند افزایشی برخوردار می باشد و از ۲۸۷ هزا ر و ۹۵۵ نفر در روز چهارشنبه به ۳۰۹ هزار و ۵۶۷ نفر در روز پنج شنبه افزایش یافته است.
بر طبق اطلاعات دریافتی از تردد زوار جابه جا شده در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، در ایام مورد اشاره مرز مهران با تعداد ۳۴۲ هزار و ۲۳۶ زائر ورودی و ۵۳ هزار و ۴۸ نفر زائر خروجی از مرز، رتبه نخست تعداد زوار جابه جا شده را به خود مختص كرده است، بعد از آن مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند. باتوجه به افزایش تعداد زوار وارد شده به مرزهای غرب كشور، با تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بیشتر از ۱۲ هزار دستگاه ناوگان اتوبوس برای جابه جایی زوار اربعین حسینی تدارك دیده شده است.


منبع:

1398/07/28
16:35:04
5.0 / 5
4269
تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , دستگاه , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک