علت سقوط هلی كوپتر كوبی برایانت چه بود؟

علت سقوط هلی كوپتر كوبی برایانت چه بود؟ به گزارش زمین دار شو كارشناسان و محققان فدرال با بررسی های اولیه در سانحه سقوط هلی كوپتر بسكتبالیست آمریكایی به همراه هشت نفر دیگر در كالیفرنیا دریافته اند كه نقص فنی علت این حادثه نبوده است.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، ۲۶ ژانویه بود كه یك فروند هلی كوپتر حامل كوبی برایانت، بسكتبالیست آمریكایی به همراه هشت نفر دیگر در كالیفرنیای جنوبی سقوط كرد و تمامی سرنشینانش در جا كشته شده و جان باختند.
طبق گزارش CNN، محققان و كارشناسان انجمن هوایی فدرال و اداره امنیت حمل و نقل ملی در ایالات متحده آمریكا پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته دریافته و اعلام نمودند كه علت سانحه سقوط هلی كوپتر، نقص فنی و مشكل در موتور آن نبوده است.
آنها در ادامه گزارش های اولیه خود ضمن اشاره به تاریخچه پروازهای خلبان، وضعیت آب و هوا و همینطور ارتباطات خلبان با برج مراقبت پرواز اعلام نمودند كه علت این سانحه ناگوار هوایی احیانا تغییرات آب و هوایی و تصمیمات خلبان هلی كوپتر بوده است.
البته آنها در این خصوص خاطرنشان كرده اند كه تحقیقات و بررسی های كامل این سانحه هوایی دلخراش حدودا مدت زمان یك سال به طول خواهد انجامید.




منبع:

1398/11/19
21:12:12
5.0 / 5
3819
تگهای خبر: پرواز , حمل و نقل , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک