مسافران دو ساعت قبل از پرواز حضور یابند

تمهیدات ترافیكی فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن

تمهیدات ترافیكی فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن زمین دار شو: فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای از مسافران خواست تا در روز 22 بهمن 2 ساعت پیش از پرواز در این فرودگاه حاضر شوند.



به گزارش زمین دار شو به نقل از مهر، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای اعلام نمود: پروازهای این فرودگاه در روز ۲۲ بهمن ماه مطابق برنامه از پیش تعیین شده انجام می شود و مسافران برای حضور بموقع در فرودگاه و انجام پروسه پروازی باید از مسیرهای تعیین شده استفاده كنند.
ابراهیم مرادی، مدیركل فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: مسافران و مراجعان این فرودگاه در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی و اربعین شهید سردار سلیمانی می توانند از مسیرهای در نظر گرفته شده استفاده كنند و از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص و در ادامه از مسیر جاده مخصوص وارد خیابان فرودگاه شوند.
وی اضافه كرد: برای خروج نیز خیابان معراج در دسترس خواهد بود كه مسافران می توانند از آن مسیر به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-كرج دسترسی داشته باشند و مسیر خودرا انتخاب كنند.
مرادی اشاره كرد: به سبب محدودیت های مسیرهای دسترسی به فرودگاه مسافران باید زمان خودرا به شكلی مدیریت كنند كه دو ساعت قبل از پرواز جهت انجام پروسه پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.


منبع:

1398/11/21
13:47:13
5.0 / 5
3899
تگهای خبر: پرواز , جاده , راه , فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک