همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و كارآفرینی عنوان شد:

درآمد ماهیانه مجریان طرح های اشتغال مددجوی در سمنان چقدر است؟

درآمد ماهیانه مجریان طرح های اشتغال مددجوی در سمنان چقدر است؟ زمین دار شو: ایسنا/سمنان معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان میانگین درآمد هر كدام از مجریان طرح های اشتغال مددجویان در این استان را بطور متوسط یك میلیون و هشتصد هزار تومان در هر ماه اعلام نمود.


علیرضا خدابنده، همزمان با 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و كارآفرینی از ارزیابی تصادفی یك هزار و ۱۷ طرح اشتغال این استان در سال ۹۸ آگاهی داد و اظهار نمود: كارآفرینی، بستری مناسب برای حل مشكل بیكاری در كشور است.
معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان اضافه كرد: در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال تحت حمایت كمیته امداد استان سمنان نظارت و پایش می شود.
وی با اشاره به اینكه كارآفرینی می تواند با توسعه انقلابی خود به شكل دهی یك اقتصاد مقاوم یاری رساند، اشاره كرد: كارآفرینی فردی، بستری برای حل مشكل اشتغال زایی و كمبود درآمد اقشار متوسط و پایین جامعه شمرده می شود.
خدابنده اشاره كرد: كارآفرینی فناورانه با روند تبدیل علم به ثروت و تجاری سازی، زمینه جهش های توسعه ای را فراهم می آورد و اشتغال با پایه اقتصاد مقاومتی علاوه بر حل مشكلات اجتماعی، می تواند فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی را در كشور نهادینه كند.
این مقام مسئول از تداوم نظارت ها بر طرح های اشتغال به مدت سه تا پنج سال پس از آغاز طرح آگاهی داد و اظهار داشت: در همین راستا پرداخت تسهیلات مجدد با هدف جلوگیری از متوقف شدن و پایدار سازی طرح در دستور كار كمیته امداد قرار دارد.
وی اشاره كرد: علاوه بر نظارت، راهبران شغلی، كانون خیرین اشتغال و نیروهای جهادی نیز پا در عرصه اشتغال مددجویان گذاشتند تا جهشی نو در اشتغال ایران اسلامی بردارند.
معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان از ارزیابی تصادفی بیشتر از یك هزار طرح اشتغال امسال آگاهی داد و اظهار داشت: درآمد ماهانه مجریان این طرح های اشتغال بطور میانگین ۱۸ میلیون ریال است.
وی با اشاره به استقبال زنان از طرح ای اشتغال افزود: ۳۸ درصد از مجریان این طرح زنان و ۶۲ درصد آنان آقایان هستند.
وی با اشاره به اینكه اعتبارات بانكی نسبت به سال قبل با جذب و رشد دو برابری همراه شده است، اشاره كرد: بیشتر از ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برا ی ایجاد یك هزار و ۷۰۰فرصت شغلی در ۱۰ ماهه سال جاری برای مددجویان جویای كار و كارآفرینان عرصه اشتغال این استان پرداخت شده است.




منبع:

1398/11/29
14:48:39
5.0 / 5
3834
تگهای خبر: اشتغال , بانك , تسهیلات , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک