قطرایرویز:

مسافران ایرانی و كره ای در قطر قرنطینه می شوند!

مسافران ایرانی و كره ای در قطر قرنطینه می شوند! به گزارش زمین دار شو قطرایرویز با انتشار اطلاعیه ای از قرنطینه مسافرانی كه از ایران و كره جنوبی به این كشور سفر می كنند، اطلاع داد.


به گزارش زمین دار شو به نقل از ایسنا، هم زمان با شیوع ویروس كرونا در كره جنوبی و ایران، شركت هواپیمایی قطرایرویز روز دوشنبه با انتشار بیاینه ای اعلام نمود كه تمامی مسافرانی كه از این دو كشور به قطر سفر كرده و وارد آن می شوند، را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد نمود.
طبق گزارش رویترز، این ایرلاین قطری خاطرنشان كرده كه این اقدام را تنها به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس كرونا در این كشور انجام خواهد داد و مسافران پس از انجام تست و آزمایش های مربوطه، مرخص خواهند شد.
ویروس كرونا كه در ابتدا از شهر ووهان چین شروع شد، تابحال جان بالغ بر ۲۵۰۰ نفر را گرفته و بیشتر از ۸۰ هزار نفر را در كشورهای مختلفی از جهان مبتلا كرده است.
بیشترین مبتلایان به این ویروس به جز چین، در كشورهای كره جنوبی، ایران و ایتالیا گزارش و اعلام شده است.
قطر ایرویز بعنوان شركت هواپیمایی حامل پرچم قطر، یكی از بزرگترین و فعال ترین ایرلاین های جهان به حساب می آید كه با در اختیار داشتن جدیدترین و به روزترین هواپیماها، روزانه به مقاصد گوناگونی در كشورها و قاره های مختلف پرواز می كند.



1398/12/05
14:07:41
5.0 / 5
3936
تگهای خبر: پرواز , شركت , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک