توضیحات مرتضی حیدری درباره پایش جدید

توضیحات مرتضی حیدری درباره پایش جدید زمین دار شو: مرتضی حیدری كه از امشب مقابل دوربین برنامه پایش می رود توضیح داد: اخیرا ویژه برنامه «پایش» با رویكرد اشتغال طراحی شده است كه سه شنبه شب ها از تلویزیون پخش می گردد. این برنامه با آن «پایش» كه با مبحث كسب و كار پخش می شود، متفاوت می باشد و من همچنان در آن برنامه حضور نخواهم داشت.



این مجری تلویزیون در گفت وگو با ایسنا درباره رویكرد برنامه «پایش» كه وی به اجرای آن می پردازد و جزئیات آن توضیح داد: مبحث این «پایش» متمركز بر اشتغال است كه در گروه اقتصاد تولید می گردد و دكور و عوامل اجرایی آن هم جدید هستند.

این مجری درباره محتوای «پایش» و اینكه مقرر است چه موضوعاتی در این برنامه به بحث و بررسی گذاشته شود، توضیح داد: هم با مدیران اجرایی، هم مسؤولان و هم كارشناسان و صاحب مشاغل مقرر است در این برنامه گفت وگو داشته باشیم. در واقع هدف گذاری این برنامه كمك به دولت برای پیاده سازی برنامه های اشتغال است؛ همان گونه كه می دانید امسال سال تولید و اشتغال است و مهمترین برنامه دولت هم كه در بودجه ۹۷ اعلام نموده بود، اشتغال است؛ به شكلی با این برنامه سازوكار رسانه ای برای تحقق برنامه های اشتغال دولت خواهیم بود.

حیدری با اشاره به اینكه تلویزیون مقرر است در زمینه موانع اشتغال و توسعه فرصت های شغلی و برنامه های اشتغال زایی دولت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی كند، مطرح كرد: با این برنامه هم صدای دولت، هم صدای كارشناسان و هم صدای فعالان خواهیم بود.

حیدری در انتها درباره «پایش» جدید و اینكه آیا در این برنامه مقرر است دولت به چالش كشیده شود و نقد و انتقاداتی هم مطرح خواهد شد، اظهار نمود: فرمت برنامه «پایش» برای پیشبرد برنامه های دولت در زمینه اشتغال است اما ممكن است جاهایی لازم باشد كه نقدی صورت بگیرد اما این نقد و انتقاد محور و اساس برنامه نیست. هدف برنامه كمك به پیاده سازی برنامه دولت در زمینه اشتغال است.

این مجری همینطور خاطرنشان كرد: «پایش» با مبحث اشتغال سه شنبه شب ها به روی آنتن خواهد رفت.




1396/10/26
20:23:06
5.0 / 5
5070
تگهای خبر: اشتغال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
فروش ملک
zamindarsho.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زمین دار شو محفوظ است

زمین دار شو

فروش زمین و ملک